"Оқуға құштар мектеп" жобасын іске асыру барысында "Кітапханамен бір сағат" марафонын жалғастыруда. » «№41 А.Макаренко атындағы мектеп лицей» КММ
Шымкент қаласының білім басқармасының
«А.Макаренко атындағы №41 мектеп-лицейі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7 (7252) 95-49-71
Есепші бөлімі:
+7 (7252) 95-49-71
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » "Оқуға құштар мектеп" жобасын іске асыру барысында "Кітапханамен бір сағат" марафонын жалғастыруда.
26
желтоқсан
2022

"Оқуға құштар мектеп" жобасын іске асыру барысында "Кітапханамен бір сағат" марафонын жалғастыруда.

  А. Макаренко атындағы № 41 мектеп-лицейінің кітапханасы "Оқуға құштар мектеп" жобасын іске асыру барысында "Кітапханамен бір сағат" марафонын жалғастыруда.
Сейсенбі-2 және 6 сынып оқушылары баратын күн. 
6-сынып оқушылары көркем әдебиеттің жаңалықтарын тамашалады.  Қазақ тіліне аударылған әлемдік балалар әдебиеті классиктерінің кітаптары үлкен қызығушылық тудырды. Бұл Д.Свифт "Гүлливердің саяхаттары" , Дж. Гринвуд "Өгей бала", Джек Лондон "Тектік сарыны", Дж. Родари "Джельсомино —суайттар елінде "  және басқалары.  Балалар жаңа кітаптар туралы өз әсерлерімен бөлісті.                                                                                                                                      Сонымен қатар, оқушылар кітапханашының кітапхананы пайдалану ережелері туралы әңгімесін мұқият тыңдап, сұрақтар қойып, қаралған кітаптар туралы белсенді әңгімеледі.

     Библиотекой школы – лицея №41 имени А. Макаренко  в ходе реализации проекта «Читающая школа» продолжается марафон «Один час с библиотекой».
Вторник  – день посещения учащихся 2-х  и 6 –х  классов. 
Учащиеся 6 - х. классов просмотрели  новинки   художественной литературы.  Большой интерес вызвали книги классиков мировой  детской литературы, переведенные на казахский язык. Это Д.Свифт «Гулливердің саяхаттары – Путешествия Гулливера» , Дж. Гринвуд « Өгей бала», Джек Лондон  «Тектік сарыны», Дж. Родари «Джельсомино суайттар елінде – Джельсомино в Стране лжецов» и многие другие.  Ребята с удовольствием  делились  впечатлениями о новых  книгах.
 Учащиеся 2-х  очень внимательно слушали рассказ библиотекаря о правилах пользования библиотекой,  задавали вопросы и активно рассказывали о просмотренных книгах.