26
желтоқсан
2022
"Оқуға құштар мектеп" жобасын іске асыру барысында "Кітапханамен бір сағат" марафонын жалғастыруда.
А. Макаренко атындағы № 41 мектеп-лицейінің кітапханасы "Оқуға құштар мектеп" жобасын іске асыру барысында "Кітапханамен бір сағат" марафонын жалғастыруда.
Сейсенбі-2 және 6 сынып оқушылары баратын күн.
6-сынып оқушылары көркем әдебиеттің жаңалықтарын тамашалады. Қазақ тіліне аударылған әлемдік балалар әдебиеті классиктерінің кітаптары үлкен қызығушылық тудырды. Бұл Д.Свифт "Гүлливердің саяхаттары" , Дж. Гринвуд "Өгей бала", Джек Лондон "Тектік сарыны", Дж. Родари "Джельсомино —суайттар елінде " және басқалары. Балалар жаңа кітаптар туралы өз әсерлерімен бөлісті. Сонымен қатар, оқушылар кітапханашының кітапхананы пайдалану ережелері туралы әңгімесін мұқият тыңдап, сұрақтар қойып, қаралған кітаптар туралы белсенді әңгімеледі.




Сейсенбі-2 және 6 сынып оқушылары баратын күн.
6-сынып оқушылары көркем әдебиеттің жаңалықтарын тамашалады. Қазақ тіліне аударылған әлемдік балалар әдебиеті классиктерінің кітаптары үлкен қызығушылық тудырды. Бұл Д.Свифт "Гүлливердің саяхаттары" , Дж. Гринвуд "Өгей бала", Джек Лондон "Тектік сарыны", Дж. Родари "Джельсомино —суайттар елінде " және басқалары. Балалар жаңа кітаптар туралы өз әсерлерімен бөлісті. Сонымен қатар, оқушылар кітапханашының кітапхананы пайдалану ережелері туралы әңгімесін мұқият тыңдап, сұрақтар қойып, қаралған кітаптар туралы белсенді әңгімеледі.
Библиотекой школы – лицея №41 имени А. Макаренко в ходе реализации проекта «Читающая школа» продолжается марафон «Один час с библиотекой».
Вторник – день посещения учащихся 2-х и 6 –х классов.
Учащиеся 6 - х. классов просмотрели новинки художественной литературы. Большой интерес вызвали книги классиков мировой детской литературы, переведенные на казахский язык. Это Д.Свифт «Гулливердің саяхаттары – Путешествия Гулливера» , Дж. Гринвуд « Өгей бала», Джек Лондон «Тектік сарыны», Дж. Родари «Джельсомино суайттар елінде – Джельсомино в Стране лжецов» и многие другие. Ребята с удовольствием делились впечатлениями о новых книгах.
Учащиеся 2-х очень внимательно слушали рассказ библиотекаря о правилах пользования библиотекой, задавали вопросы и активно рассказывали о просмотренных книгах.



