25
ақпан
2023
«PIRLS халықаралық зерттеулері аясында оқушылардың функционалдық оқу сауаттылығын дамыту» атты тақырыбында мектепішілік семинар өтті.
2023 жылдың 23-24 ақпан күні «PIRLS халықаралық зерттеулері аясында оқушылардың функционалдық оқу сауаттылығын дамыту» атты тақырыбында мектепішілік семинар өтті.
Семинардың мақсаты:бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын бағалау
Семинар аясында, PIRLS зерттеуі мынадай міндеттерді шешуге бағытталды:
– Білім беру саласында əлемдік басымдылықтарда көрініс тапқан құралдар негізінде алынған нəтижелердің талдауы нақты өлшеуіштермен белгіленуі;
– Білім беру жүйесінің салыстырмалы бағасы жəне олардың тиімділігі;
– Зерттеу қорытындысына əсер ететін контекстегі дəйектемелерді анықтау;
– Ғылыми дəлелденген əлемдік ақпараттық қауымдастықтың мəліметтерін алу;
PIRLS зерттеуі – бастауыш сынып оқушыларының мәтінді оқу және түсіну сапасын зерттеуге арналған. Зерттеу кезінде білім алушылардың жетістігі мен қатар бағдарламаға қатысатын елдердің ерекшеліктерін анықтауға мүмкіндік беретін факторлар қарастырылады. PIRLS зерттеуінің мақсаты әртүрлі әлем елдерінің бастауыш сыныптарының мәтінді түсіну деңгейлерін сәйкестендіру және ұлттық білім жүйесінің оқу сауаттылығын ашудағы ерекшеліктерін анықтау болып табылады.








Семинардың мақсаты:бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын бағалау
Семинар аясында, PIRLS зерттеуі мынадай міндеттерді шешуге бағытталды:
– Білім беру саласында əлемдік басымдылықтарда көрініс тапқан құралдар негізінде алынған нəтижелердің талдауы нақты өлшеуіштермен белгіленуі;
– Білім беру жүйесінің салыстырмалы бағасы жəне олардың тиімділігі;
– Зерттеу қорытындысына əсер ететін контекстегі дəйектемелерді анықтау;
– Ғылыми дəлелденген əлемдік ақпараттық қауымдастықтың мəліметтерін алу;
PIRLS зерттеуі – бастауыш сынып оқушыларының мәтінді оқу және түсіну сапасын зерттеуге арналған. Зерттеу кезінде білім алушылардың жетістігі мен қатар бағдарламаға қатысатын елдердің ерекшеліктерін анықтауға мүмкіндік беретін факторлар қарастырылады. PIRLS зерттеуінің мақсаты әртүрлі әлем елдерінің бастауыш сыныптарының мәтінді түсіну деңгейлерін сәйкестендіру және ұлттық білім жүйесінің оқу сауаттылығын ашудағы ерекшеліктерін анықтау болып табылады.







